Gezonder eten...

Ja, daar ben ik nu mee begonnen. Alhoewel, het is niet altijd gezonder, het is vooral minder. Maar vanzelf wordt het dan ook gezonder, omdat dat minder calorieën is. Het is niet altijd makkelijk. Vorige week heb ik een paar dagen vrijaf genomen ervan omdat we hier in huis een paar verjaardagen hadden. Ik heb genoten van een lekker stuk monchoutaart. Totdat er zondag nog een restje was en ik eens ging opzoeken hoeveel calorieën dat is. Oeps!


Ik neem nu vaak als tussendoortje lekkere magere kwark met fruit er doorheen. Heel erg lekker én gezond! Wat ik nog steeds lastig vind is het broodbeleg. Ik eet nu veel kipfilet op brood, want dit is weinig calorieën. Ook appelstroop neem ik wel, maar verder ben ik niet zo vindingrijk wat betreft broodbeleg met weinig calorieën. Dit gaat ws nog wel komen. Sporten doe ik ook weer elke dag en dit voelt goed! Ik hoop dat ik dit ritme voorlopig even vol kan houden.

Reacties