Start!

Zondag 21-02-2021 ben ik dan echt gestart!! Eerlijk gezegd heb ik zaterdag nog best wat chocola genomen. En ik heb er oprecht van genoten. Maar het is ook goed om er nu mee te stoppen. Want het is voor mij gewoon echt heel verslavend....




Ik heb er veel zin in, maar....zie er eerlijk gezegd ook tegenop. En dan nog niet eens tegen het geen chocola eten. Maar vooral tegen het gezonder willen eten. Ik ben de laatste 2,5 maand namelijk best wat aangekomen. En voel me daar niet goed bij. Ik wil graag afvallen, maar nog belangrijker vind ik het om gezond te eten. En geen vreetbuien meer te hebben. Dus daar wil ik graag mijn best voor doen.


Daarom vond ik dit plaatje ook erg toepasselijk, een start, maar je ziet ook bergen en dalen op de weg. En zo gaat dit pad er nu ook uitzien dat ik ben ingeslagen. Met uitdagingen, maar daar hou ik nu ook dit blog bij. Zodat ik gemotiveerd ben om mijn best te doen en hopelijk ook andere mensen kan inspireren om mee te doen. Zodat we elkaar scherp houden en helpen.

Reacties