Een nieuw begin...

Zo voelde het deze afgelopen week, op meerdere vlakken. Want ik was begonnen om een jaar zonder chocola te gaan leven, dat is een nieuw begin. Maar het voorjaarsweer gaf mij ook een gevoel van een nieuw begin. De neerslachtige winter achter ons laten en opnieuw beginnen. De narcissen en krokussen in de tuin zien groeien. De hortensia die nieuwe knoppen krijgt, de vogeltje die weer fluiten. Ik word er zo blij van!


Dat doet mij echt goed! Ik merk elk jaar weer opnieuw dat ik toch echt slecht tegen de winter kan. Dat ik echt zonlicht nodig heb en het gevoel van hoop. Wat betreft het geen chocola eten ging het goed afgelopen week! Ik heb echt wel eens aan chocola gedacht, maar gelukkig geen enorme hunkering ernaar. Had soms wel erge behoefte om iets te knabbelen, maar dan nam ik ongezouten, ongebrande noten of een volkoren cracker met suikervrije jam Ook lekker! 

Ik had al eerder willen bloggen, maar ik moest erg veel werken afgelopen (en komende) week, dus het kwam er steeds niet van. Mijn doel is eigenlijk om elke week twee keer te bloggen. Eens kijken of me dat gaat lukken.

Reacties