Rust...

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik lekker een paar dagen vrij. Even helemaal proberen tot rust te komen. Dat is echt genieten! Tot nu toe heb ik nog steeds geen chocola genomen, of iets waar het door zit. Wat ik tot nu toe het lastigste vind is het broodbeleg. Ik at graag hazelnootpasta of vlokken op mijn boterham, daar moet ik nu een vervanger voor vinden. Ik neem nu appelstroop en nog wat vaker kipfilet. Het sporten heb ik deze week weer wat serieuzer opgepakt, maar dat gaat natuurlijk ook makkelijker als je vrij bent. Maar het voelt wel weer goed om niet alleen op de hometrainer te fietsen, maar nu ook weer af en toe mijn workout te doen.


Wat kijk ik er ook naar uit dat alle regels wat betreft Corona voorbij zijn... Ik mis het om saampjes een dagje weg te kunnen gaan. Om uit te rusten in de sauna. Om weer met het hele gezin af te spreken met familie. En ga zo maar door... Hoe zit dat met jullie?

Reacties