Even voorstellen...


Wie ben ik?
 

Mijn naam is Mirjam en ik hoop dit jaar 40 te worden. Ik heb een lief gezin dat bestaat uit mijn man, ik en onze vijf kinderen. Dit jaar zijn ze allemaal tussen de 10-20 jaar. Dus lekker veel pubers hier in huis. Wij zijn een half jaar geleden verhuisd naar een lief huisje waar we precies allemaal in passen, hier zijn we ook nog regelmatig aan het klussen/verven.  Verder heb ik een erg leuke baan in het ziekenhuis.

 

Waarom dit blog? 


De reden dat ik dit blog start is puur persoonlijk: ik wil graag van mijn chocoladeverslaving af! Ik heb dit ooit een jaar vol gehouden, dus mijn opzet is om ‘een jaar zonder’ chocola te gaan leven en mijn belevenissen en struggels met jullie te delen. Ik kan jullie eerlijk vertellen dat ik hier erg tegenop zie. Want chocola is regelmatig mijn troost-eten geweest.... al hielp het natuurlijk helemaal niks! Ik wil in dit jaar leren dat ik geen eten nodig heb als ik niet lekker in m’n vel zit, al is dat een erg groot doel. Dus maak ik er een kleiner doel van en dat is dus een jaar zonder chocola. 



Wanneer start ik ermee?


Ik heb nog geen precieze datum, maar wil er niet te lang mee wachten. Wil op een passende wijze afscheid nemen van chocola ;) Hoe en wanneer dat gaat gebeuren dat zal ik hier met jullie delen.



Verder plannen... 


En het zal niet alleen hierbij blijven hoor! Graag zou ik gezonder willen gaan eten, maar dat is voor mij wel een groot doel, aangezien ik al jaren tob met eten. 


Ik heb nog veel meer ideeën, maar niet alles tegelijk zoals m'n man altijd wijselijk tegen me zegt.

 

Reacties